torsdag 1 november 2007

Update,for real..

Men ush vad tråkig den här sidan har blivit,har inte skrivit på år och dar...men är det något jag inte är bara på så är det att göra något och sen fortsätta...typ skriva här..typ träna..
En annan anledning till tomhet är att jag knappt har något att skriva..för det händer verkligen ingeting i mitt liv..nada...
Det är höst nu,och jag längtar efter snön..och att få sätta upp mina julsaker...Den första jag ska bjuda hem är Malin,även kallad Grinchen,för hon hatar julen och dess tillbehör,inte jag..som tur är..

Den här månaden vill jag ha mycket pengar,men dagen då lönen kom blev jag 1500 kr fattigare då min kära bebis hade spenderat två dagar på djursjukhus efter att ha ätit upp en disk trasa...kan tyckas dumt och det tycker jag med,men antagligen tyckte Max att det var något på disk trasan som smakade jummie...Hur som helst är jag glad att det gick vägen,att min lilla förstoppade katt fick ur all trasa.Och jag har även köpt nya nu,för wettex sväller så dant..

Vad har hänt mer,ja inte allt för mycket,men om typ 3 veckor ska jag och mamma och Mathilda åka till Barcelona,kan bli hur kul som helst,om annat skönt och komma härifrån ett tag.

Och idag är det stan som gäller,där är man ju inte allt för ofta.Fika ikväll med alla tjejerna utom Heidi (tråkigt gumman..) Kan bli kul att få höra lite om deras liv nu istället för bara mitt egna patetiska.Haha.

Nej dags och röka,och ge Max lite middag.

Adios!

Inga kommentarer: