söndag 4 november 2007

Oväntad vändning.

Det som skulle bli en lugn och mysig halloween kväll blev ett litet party.Helt plötsligt stod liemannen,en fotbollshuligan och något annat monster utanför min dörr..då blev de fest.
Slappt och skönt och mej som bartender,dock bara P2 som drink.Hehe.
Mest synd om Anna bara som skulle på och jobba vid 6.Men det klara hon galant,en annan skulle nog inte orkat upp.

Nu för tiden kan jag inte sova länge på morgonen,ett litet minus.Jag menar,vad finns det uppe att göra vid 10 en söndag morgon?Är detta ett tecken på att man börjar bli gammal?Jag blir ju faktsikt 23 nästa gång jag har födelsedag.Fy,vad gammalt...

Idag fyller kusin Malin oxå,21 år..Grattis grattis..Känns som det var igår hon fyllde 20. Tiden går fan för fort.

Men får väl försöka ta tag i den här dagen med och göra något av den.

Adios.

Inga kommentarer: